Шельпахівська загальньоосвітня школа І-ІІІ ступенів
Вівторок, 30.04.2024, 05:44
Меню сайту

Вхід на сайт

Пошук

Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Архів записів

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 5

Друзі сайту
  • Create a free website
  • uCoz Community
  • uCoz Textbook
  • Video Tutorials
  • Official Templates Store
  • Best Websites Examples

  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

     

    Матеріальна база школи

     

                                                      кабінет математики

    На даний час в школі обладнано 4 кімнати учнів початкових класів, а також кабінети мистецтв, географії, фізики, української мови та літератури, історії, іноземної мови, інформатики, біології та хімії,    2 кабінети математики. Крім того, кабінет соціального педагога, кімната школяра, методкабінет, спортивний зал, майстерня, бібліотека, їдальня, музей побуту і культури сіл Шельпахівка та Ухожа.

    Біля школи є літній стадіон, ігровий та географічний майданчики, дослідні ділянки, город, квітники та ялинкова алея.   

     

     

                                   Методична та  дослідницька робота педагогічних працівників

    Методична  робота здійснюється через діяльність шкільної методичної ради, шкільних методичних об’єднань та участі в МАН. За останні роки школа має ряд напрацювань. Зокрема, у школі діє  музей побуту с.Шельпахівка (керівник Страдецький Р.В.), матеріали та експонати якого зібрані педагогами, учнями, жителями села. Проведено дослідження з історії Голодомору (1932-33 рр.), зібрані наукові матеріали учителем Страдецьким Р.В.  надруковані :

                   1. Дослідження і розвідки з всесвітньої історії правознавства: Зб. Наук.Праць.Вип. 5      

                   Кривий Ріг, 2007 р. „ Колабораціонізм в роки Другої світової війни „ ( на прикладі   

                   Христинівського району , Черкаської обл..)

                   2.Збірник наукових праць. Серія „ Історія та географія”. Випуск 29-30 2008р. „ До    

                   питання  про колабораціонізм в роки Другої  світової війни” ( на матеріалах    

                   Черкащини).

                   3.Дослідження і розвідки з всесвітньої історії правознавства: Зб. Наук.Праць.Вип. 7,

    Кривий Ріг, 2009 р. „ Система знищення військовополонених та цивільних  радянських громадян у фашистських концтаборах у роки Другої світової війни” ( На прикладі Черкаської області).

                                4. Краєзнавець Христинівщини : Збірник краєзнавчих нарисів Р.Страдецького. –    

                               Умань.- с.180

                                5. Дослідження і розвідки з всесвітньої історії і правознавства : Зб.наук.праць.-    

                               Вип. 11 / Кривий Ріг, 2013. – 144с.

    До роботи у  МАН залучено 2 учителя (Страдецький Р.В., Стрілець Л.Г.),   МАНМ – 1 учитель (Марченко О.Д.), шкільне наукове товариство «Світ науки» - 7 учителів (Снігур Л.С., Стрілець Л.Г., Клюєва А.В., Страдецький Р.В., Андрієвська Т.В., Чмир В.М., Галба С.П.).

     

    Учителем  Страдецьким Р.В. здійснюються  публікації у фахових та періодичних виданнях :

    1. „ Заради історичної справедливості” ,Трибуна хлібороба, 2007р.
    2. „ Історія виникнення та розвитку сіл Шельпахівка та Ухожа” – 2007р.
    3. „ Жнива скорботи” ( до 75 роковин Голодомору) – 2007р.

     Вчителі школи приймали участь в районних і обласних педагогічних конференціях, в обласних педагогічних ярмарках. Школа співпрацює з ВНЗ: Уманський держасний педуніверситет, Криворізький  педуніверситет.

    Разом з тим, ще відсутні у роботі школи авторські програми, підручники чи посібники, створені нашими педагогами. 

              У 2013–2014 н.р. педколектив школи завершив роботу над реалізацією науково – педагогічної проблеми «Удосконалення уроку впровадженням новітніх технологій і сучасних методів навчання та виховання»  ( 4  етап реалізації, підсумковий).

    Завдання , над якими працювали педагоги на даному етапі:

    1     Удосконалення, аналіз і корекція доробків, педагогічних, управлінських знахідок. (Пошук ).

    2     Презентація основних методичних доробок. (Презентація).

    3     Реалізація методичної проблеми - удосконалення уроку новітніми технологіями.

    ( Майстер-клас).

    4     Індивідуальне моделювання та проектування сучасного уроку. ( Плани індивідуально-творчого зростання).

    5     Формування й апробація проведення уроків з використанням сучасних педтехнологій. (Місячник методичної роботи).

    6    Удосконалення уроку впровадженням новітніх технологій і нових методів навчання та виховання. (Районний семінар).

    7.  Створення методичних рекомендацій учителям до проведення навчально - виховного процесу :

    - рекомендації з підготовки креативного особистісно - орієнтованого уроку;

    - критерії ефективності сучасного уроку;

    - як розвивати творчі здібності обдарованих дітей;

    - вимоги до особистісно орієнтованого уроку;   - основні шляхи вдосконалення уроку в сучасній школі;

    - загальні вимоги до сучасного уроку;

    - підготовка та навчання кейсовим методом.

    ( Методичні рекомендації ).

     8. Аукціон педагогічних ідей «Мій досвід удосконалення уроку» . (Аукціон).

    9.   Фестиваль відкритих уроків і виховних заходів  «45 хвилин натхненної праці» . (Відкриті уроки).

    10. Моделювання уроків із застосуванням технологій розвитку критичного мислення.

    (Педрада).

     11. Пошук різноманітних форм узагальнення й поширення досвіду удосконалення уроку сучасними педтехнологіями. ( Презентація досвіду, випуск методичних посібників).

    12 Управлінська діяльність з організації роботи над науково-методичною проблемою.

    ( Публікації в педагогічній пресі).

    13 Конкурс педагогічної майстерності «Мій досвід удосконалення уроку». ( Майстер – клас).

    14 «Що робити , якщо дитина неуважна на уроці?». ( Диспут).

    15 Обговорення праць   світових педагогів  .«Як добитися, щоб слово вихователя доходило до серця вихованця?». ( Сухомлинський.)

    16.Інноваційні технології з використанням ІКТ. ( Педрада ).

    17. Вимоги сучасності в питаннях педагогіки, психології, методики щодо сучасного уроку. ( Нарада при ЗДНВР).

    18. « Методичний турнір». (Педрада).

    За 2013 – 2014 н.р. були проведені:

    - Місячник методичної роботи ( наказ по  школі, заходи, звіт ЗДНВР) .

    - Проведено 12 відкритих уроків та 14 виховних заходів (графік проведення уроків, протоколи, конспекти)

    - Предметні тижні:

    - Тиждень вшанування пам’яті Т.ГШевченка ;

    - Тиждень  біології;

    - Тиждень   мистецтв;

    - Всеукраїнський   тиждень права;

    - Тиждень  охорони праці та безпеки дитини.

    - Тиждень  трудового навчання;

    - Тиждень  хімії;

    - Тиждень  дитячої книги;

    - Міжнародний  день  рідної мови.

     

     

    У  рейтингу   ЗНЗ  району за результатами ІІ і ІІІ етапів Всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін у 2009-2010, 2010 – 2011 , 2011 – 2012, 2012 – 2013 н.р.  школа посіла 4 місце серед шкіл району і 1 серед сільських шкіл , у 2013 – 2014 н.р. – 5 місце.

    Педагогічний колектив школи також  має численні грамоти і дипломи за свої досягнення:

    Грамота,  2006р. Черкаський обласний центр науково-технічної творчості учнівської молоді нагороджується Марченко Олександр Дмитрович, керівник гуртка „ Молодий господар”   за сумлінну роботу, новизну розробок, сприяння розвитку творчих здібностей учнівської молоді та  активну участь в обласній виставці – конкурсі  декоративно-ужиткового і образотворчого мистецтва „ Знай і люби свій край”;

    Диплом, 2007 р. Стрілець Людмила Григорівна , вчитель математики за ІІ місце в обласному етапі Всеукраїнського конкурсу „ Учитель року – 2007” ;

    Грамота, 2008р. Головне управління освіти і науки Черкаської облдержадміністрації . Марченко Олександр Дмитрович , за оформлення методичного посібника;

    Подяка, 2008р. Головне управляння освіти і науки Черкаської облдержадміністрації. Страдецький Роман Вікторович, призер МАН;

    Подяка, 2010р. Національна спілка краєзнавців України. Страдецький Роман Вікторович, за краєзнавчу роботу;

    Диплом, 2010р. Районний відділ освіти. Страдецький Роман Вікторович, плекання творчої особистості;

    Грамота, 2007р., відділ освіти,  колектив школи за якісну підготовку  до нового 2007-2008  навчального року ;

    Грамота, 2008р., колектив школи за зайняте І місце в конкурсі - огляді на кращу підготовку навчального закладу  до нового 2008-2009 н.р.;

    Грамота , 2009р., колектив школи  за ІІ місце   по підготовці до нового навчального року;

    Грамота, 2010р.,  колектив школи за якісну підготовку,  поновлення та збереження матеріальної бази школи до нового навчального року.                     

                                                       

                                                                Робота шкільної бібліотеки

     

    Забезпечення школи навчально-методичною літературою відбувається переважно через бюджетне фінансування, а також частково через спонсорську допомогу. Поповнення підручниками здійснюється централізовано через відділ освіти шляхом замовлення, з урахуванням пропозиції вчителів. Облік, утримання та передача в користування учням здійснюється шкільною бібліотекою відповідно до нормативних документів. Періодично, в міру надходження, відбувається оновлення фонду підручників, навчальних посібників та художньо-методичної літератури.

    Станом на 01.01.2011 року бібліотечний фонд становить:

     

    Вид літератури

    Кількість примірників

    Художня література

    1915

    Методична література

    200

    Програми

    56

    Підручники (всього)

    1915

    Посібників

    29

     

     

    Бібліотека Шельпахівської ЗОШ розташована на першому поверсі основного навчального корпусу школи. Займає кімнату площею 27 кв.м.   В приміщенні бібліотеки розміщені стіл видачі книг, стелажі – 12 двосторонніх, столи – 4, вітрин – 7. Працює бібліотека щоденно, крім вихідних з 10.00 до 14.00. Умови функціонування – задовільні (мале приміщення, відсутній читальний зал та книгосховище).

    Бібліотечно-бібліографічна класифікація  книжкового фонду шкільної бібліотеки ведеться за таблицею для дитячих та шкільних бібліотек.

    Фонд розставлений в алфавітному порядку за розділами:

    - словники;

    - довідники;

    - енциклопедії;

    - методична література для вчителів;

    - художня література;

    - українська література;

    - зарубіжна література;

    - дитяча література;

    - підручники.

    Окремо розміщений стелаж з енциклопедичною, словниковою та довідковою літературою. До всіх видань організовано відкритий доступ згідно Правил користування бібліотекою.

    Відповідно до річного плану роботи Шельпахівської шкільної бібліотеки на 2010-2011 навчальний рік, у вересні на нараді при директору розглядалося питання “Про стан забезпечення учнів підручниками”. На нараді при директору  в травні  розглядалося питання “Про стан роботи шкільної бібліотеки”. Видані накази “Про проведення акції “Живи, книга!” ; “Про стан роботи шкільної бібліотеки” .

    Читачів у бібліотеці 128 із них 93 учнів. Книговидача становить 4050 примірники, в тому числі книги-брошури- 3995, газети і журнали – 58. Відвідування становить 3432. Обертаність основного бібліотечного фонду ( без урахування підручників ) 2.6. Облік бібліотечного фонду ведеться в інвентарних книгах. Фонд підручників відокремлений від фонду художньої літератури.

    З учнями-читачами здійснюються індивідуальні та групові форми роботи. Проводяться бібліотечні уроки з учнями молодших та середніх класів,  Шевченківські дні – виставка малюнків „ Ми чуємо тебе „Кобзарю, крізь століття”; вікторина „ Чи знаєш ти твори Шевченка”. День рідної мови. Тиждень дитячої книги. Лінійка Пам’яті „ Чорнобиль – горе і біль”. Бесіди „ Як працювати з книгою”, „ Звідки прийшла до нас книга”, „ Мої улюблені книжки” та інш.

    З педагогами школи робота здійснюється переважно як інформаційна про нові надходження періодичної та методичної літератури.

    4 рази на рік проводяться рейди з перевірки підручників, бібліотекарем школи та класними керівниками ведеться просвітницька робота по збереженню книг.

    Працює гурток „ Книжкова лікарня”. Членами гуртка за останні 5 років відремонтовано 143 підручники і 62 художні книги, про що свідчить виставка „ Старі книги новими очима”.

    В 2009 році проведений семінар бібліотекарів району.

                В 2009-2010н.р. учениця школи Стрілець Анна виборола І місце на ІІ етапі  конкурсу                   „ Найкращий читач України” .

                Щорічно бібліотека є організатором акції «Живи, книго!» , «Подаруй книгу бібліотеці».

                                                       Виховна робота

    В основі виховної роботи школи покладені принципи гуманізму, демократії , єдність сім"ї і школи у вихованні учнів, переходу від педагогіки заходів до педагогіки особистісного виховання. Педагоги працюють над  розвитком творчих здібностей у школярів , їх фізичного і духовного розвитку.

                Серед системи виховних заходів  чільне місце посідають виховні години, бесіди, диспути, круглі столи, колективні творчі справи, різноманітні форми роботи з пресою, книгами, які передбачають набуття вмінь і навичок адаптації дітей до нових суспільних відносин, орієнтації, захисту своїх інтересів, поваги до інтересів і прав інших, самореалізації.

                Відповідно до таких вимог та завдань  проводяться виховні заходи в масштабах школи серед яких : Свято Першого дзвоника, День Учителя,  День фізкультури і спорту, Свято квітів, Тиждень Державної Символіки, День української писемності і мови, Лінійка Пам'яті до дня Голодомору, виставка малюнків "Діти проти насильства", костюмований бал Квітів, конкурс пісні і строю, козацькі забави, свято

    Останнього дзвоника, свято Нового року, Андріївські вечорниці, Поле Чудес і т.д.

    Проводяться спортивні змагання з баскетболу, волейболу, футболу, настільного тенісу та шахів. З молодшими класами були проводяться : "Веселі старти", "Старти надій", естафета "Веселі звірята" і т.д.

                 Розвитку творчих здібностей у дітей допомагає система проведення гуртків та спортивних секцій. У школі працюють  гуртки, якими  охоплені  всі діти .

                 Слід відмітити гурткову роботу учителів Стрілець Л.Г. ("Математичний гурток"),  Страдецького Р.В. ("Патріот"), Смейко О.Ю. ("Веселка"), Блищак Н.В. ("Цікавий світ комп'ютера"), Марченко О.Д. ("Молодий господар"), Когут В.В. (спортивна секція) та інші.

    Роль учнівського самоврядування в системі управління школою постійно зростає. Це є прояв демократизації освіти, умова формування громадянської позиції.

     В школі працює учнівський комітет, до складу якого входять представники 7-11 класів.

    Структура учкому включає в себе основні напрямки виховної роботи, працюють комісії: навчальна, культурно-масова, спортивно-масова, суспільно корисна, санітарно-господарська, дисципліни і порядку. Працює дитяча організація „Калинонька” ,  до складу якої входять учні 1-6 кл. Робота організації має такі напрямки „ У світі цікавого” , „ Я –юний помічник”,  „ Роде наш красний. Роде наш прекрасний” ,операція „ Милосердя”.

    Керує роботою учкому педагог-організатор. Значну  роль самоврядуванню надають класні керівники та класоводи.

    З 2010 року введено в традицію школи  день учнівського самоврядування. В цей день учні виконують функції управління школою, навчально-виховним процесом, в повному об’ємі замінюючи вчителів, класних керівників, вихователів, а також директора та його заступників. Такі дні самоврядування корисні не тільки для учнів (формування відповідальності, ініціативи), а й для педагогів (мають можливість побачити себе, у виконанні учнів).

    Загалом стан розвитку самоврядування в школі потребує реформування.

    Школа тісно співпрацює з батьками. Активно працює батьківський комітет. Проводяться тематичні батьківські збори. Працює батьківський всеобуч в класних колективах. Батьки учнів відвідують уроки в класах, де навчаються  їх діти.

                Педколектив школи прагне реалізувати всі поставлені виховні завдання , знаючи, що лише бажання та об"єднані зусилля усіх учасників виховного процесу дадуть змогу прийти до вирішення виховання майбутніх громадян України в цілому.

                                             Дотримання техніки безпеки, охорони праці, санітарно-гігієнічних норм

     

    Робота з охорони праці базується на нормативно-правовій документації, в школі створений банк нормативних документів, що регламентують даний вид діяльності закладу.

    Виконуються: перспективний план роботи школи щодо дотримання техніки безпеки, заходи річного плану роботи школи, у плані виховної роботи, відповідні накази про дотримання техніки безпеки при організації навчальної, позакласної роботи, а також при проведенні екскурсій, подорожей, змагань, накази з протипожежної безпеки.

    Для всіх посадових осіб розроблені та затверджені посадові інструкції з охорони праці, узгоджені з профспілковим комітетом школи.

    Всі працівники школи проходять ввідний, повторний та поточні інструктажі, про що ведеться відповідний запис у журналі інструктажів.

    В наявності є акти готовності закладу до кожного  навчального року.

    В усіх навчальних кабінетах є матеріали щодо дотримання санітарно-гігієнічних норм, акти-дозволи на експлуатацію спортивного майданчика, комп’ютерного кабінету, обладнання шкільної їдальні. Вчителі хімії, фізики, інформатики, трудового навчання та фізкультури ведуть окремі журнали інструктажів з охорони праці, відповідно затверджених нормативних документів та Положення про навчальні кабінети.

    Проводяться навчально-планові заходи при вивчені окремих тем шкільного курсу біології, основ здоров’я, ОБЖ, фізики, хімії. В молодшій і середній школі практикуються тематичні диктанти. Класними керівниками ведуться зошити інструктажів з охорони життя та правил безпеки на дорозі, протипожежної безпеки, безпеки на льоду, вибухонебезпечними предметами тощо. Традиційними для школи є навчання , підготовка та проведення Дня цивільного захисту.

    Позитивні тенденції:

    Проводиться комплексна і цілеспрямована робота щодо дотримання техніки безпеки та охорони життя та попередження травматизму учасників навчально-виховного процесу;

    Негативні:

    Недостатність фінансування не дозволяє направити на навчання з охорони праці працівників школи. Несвоєчасно обновлюється матеріально-технічне обладнання, пов’язане з безпекою (вогнегасники, спортивне, ігрове обладнання).

     

    Профорієнтаційна робота

     

    Система роботи школи з професійної орієнтації спрямована на обдуманий вибір професії та подальшого життєвого шляху учнів. Система профорієнтаційної роботи включає в себе спільну діяльність класного керівника, соціального педагога, педагога-організатора, громадських організацій. Існують тісні зв’язки школи з професійно-технічними училищами: Теплицьким, Монастирищанським, Уманським ПТУ. Уманським і Криворізьким  ВНЗ . В школі є куточок профорієнтації, інформаційні стенди, термінал з профорієнтації „ Живи і працюй в Україні”.

     

                                          Забезпечення сучасною комп’ютерною технікою

     

    На даний час в школі функціонує кабінет інформатики , який нараховує 7 комп’ютерів. За п’ять  років навиками  роботи  на ПК оволоділи понад 100 учнів та педагогів школи. Протягом кількох років організовано та проводиться робота комп’ютерного гуртка для учнів 5 – 9 класів            „ Цікавий світ комп’ютера” . Комп’ютерний клас використовують для проведення уроків всі учителі школи.  З 2011 року підключено до мережі Інтернет.

    Разом з тим комп’ютерний класс  фізично та морально старіє.

     

    Фінансове забезпечення діяльності закладу

     

    Фінансово-господарська діяльність навчального закладу здійснюється на основі його кошторису, відповідно до нормативно-інструктивних документів, які її регламентують.

    Джерелами формування кошторису навчального закладу є:

    кошти місцевого бюджету у розмірі, передбаченому но­рмативами фінансування загальної середньої освіти для забезпечен­ня вивчення предметів в обсязі Державних стандартів освіти;

    благодійні внески юридичних  ( сільська рада )  і фізичних осіб ( батьків школярів).

    Контроль за правильним використанням коштів фонду загально­го обов'язкового навчання здійснюють органи виконавчої влади, місцевого самоврядування, органи управління освітою.

    Бухгалтерський облік здійснюється через централізовану бухгалтерію відділу освіти.

    Фінансово-господарська діяльність навчального закладу ведеться відповідно до Інструкції про бухгалтерський облік в бюджетних установах, нормативно-правових актів та наказів по школі. Витрати бюджетних коштів здійснюються згідно з кошторисом.

    Облік відпрацьованого робочого часу педпрацівниками та персоналом ведеться відповідно до нормативів; ведеться журнал обліку заміщених та пропущених уроків, відсутність працівників підтверджується документом; в класних журналах на предметних сторінках фіксується факт заміни уроку. В табелі на зарплату ведеться запис фактично відпрацьованого часу.

    Велику фінансову і матеріальну допомогу надає місцеве підприємство ФГ „ Голден „ на чолі з її керівником Шелегоном Михайлом Володимировичем. Фермерське господарство  виділяє продукти для якісного і калорійного харчування школярів 5-11 класів.

     

                                              Планування діяльності навчального закладу

     

    В школі наявні всі документи планування. Педагогічний колектив приймає активну участь у плануванні та забезпеченні виконання планів. Раціонально використовується інваріантна та варіативна складова робочих навчальних планів. Дотримується гранично допустиме навантаження учнів. Всі  вчителі забезпечені навчальними програмами. Враховуються освітні запити школярів. Своєчасно ведеться та надається у вищі інстанції звітна документація. Планування роботи структурними підрозділами здійснюється на достатньому рівні та у відповідності з навчальними програмами.

    До аналізу перспективного та річного планування долучаються всі педпрацівники школи, враховуються можливості корегування, деталізації в плануванні. Не всі заходи, які включені в річний план виконуються в силу різних обставин.

     

     

                                    Ефективність управлінських рішень

     

    Ефективність управлінських рішень багато в чому визначається досвідом роботи керівника, умінням об’єктивно вивчити та оцінити ситуацію, накреслити чіткий план реалізації шляхів розв’язання. Дирекція школи своєчасно готує аналітичні матеріали  внутрішкільного контролю,  знає і виявляє недоліки в напрямах діяльності школи.  Конкретно приймає рішення для їх усунення. Управлінські рішення своєчасно доводяться до колективу виконавців. Здійснюється контроль за виконанням рішень. Не завжди на високому рівні моральне і матеріальне стимулювання.

     

     

                                             Якість внутрішкільного контролю

     

     Система внутрішкільного контролю охоплює різні види (оперативного, поточного, перспективного, постійного, суворого) контролю. Йому передує робота з детального вивчення та подальшої аналітико-інформаційної обробки. Для ефективності контролю на початку навчального року видається наказ «Про розподіл посадових обов’язків між адміністрацією школи». На підставі якого за директором та його заступниками розподіляються конкретні напрямки здійснення контролю. Відповідно до річного плану координація внутрішкільного контролю здійснюється на засіданнях педагогічної ради, нарадах при директору, робочих та оперативних нарадах. Всі рішення щодо цього оформляються відповідними наказами по школі, з зазначенням термінів повторного контролю.

    Про результативність та якість внутрішкільного контролю в навчально-виховному процесі свідчать показники навчальних досягнень учнів школи за останніх 4-5 років, результати державної підсумкової атестації, наявності нагороджених золотою та срібною медалями, вступу випускників школи до ВНЗ. Особлива увага приділяється контролю ведення шкільної документації, в т.ч. документів суворої звітності, класних журналів, книг обліку видачі атестатів та свідоцтв тощо.

    На постійному контролі адміністрації школи перебувають питання дотримання всеобучу дітьми шкільного віку мікрорайону школи, дотримання техніки безпеки, санітарно-гігієнічних норм в навчально-виховному процесі, забезпечення гарячого харчування .

    Ведення ділової документації

     

    Ділова документація школи ведеться на належному рівні, відповідно до Інструкції. Всі матеріали, відповідно переліку документів є в наявності і зберігаються згідно правил. Відповідні документи прошнуровані, пронумеровані, скріплені печаткою та підписані директором. Роботу з документацію здійснюють особи, встановлені посадовими обов’язками. Контроль за дотриманням вимог до ведення документації здійснює безпосередньо директор школи та заступник директор з навчально-виховної роботи. Всі недоліки або неточності в веденні  документації фіксуються та ліквідуються.

     

                                                 Організація харчування учнів

     

    Їдальня  розміщена в  приміщенні школи на першому поверсі. Розрахована на 80 посадочних місць. Харчоблок відповідає санітарно-гігієнічним нормам. Забезпечений електричною плитою, витяжкою, електросководіркою, холодильною  камерою , гарячою та холодною проточною водою, стелажами для зберігання посуду, миючими засобами тощо. Штат працівників їдальні становить два чоловіка –  кухар та  помічник кухаря, які проходять  медико-санітарну комісію .

    Асортимент продукції, що пропонується, включає гарячі страви. Обов’язковим є дотримання щоденного меню, що затверджується директором і сезонного тижневого меню, погодженого з районною СЕС. У відповідних журналах відповідальним за харчування реєструється бракераж сировини та готової продукції. Адміністрацією школи, батьківським комітетом здійснюється періодичний контроль за дотриманням технології приготування страв, якістю харчування та дотриманням санітарно-гігієнічних норм. Постійний контроль здійснює медична сестра села.

    Забезпечення та доставка продуктів здійснюється приватними підприємством відповідно укладеного договору.

    Харчування організоване для учнів 1-11 класів ( обід) ). Учні 1-4 класів  - за бюджетні кошти . Учні 5-11 класів - за кошти батьків Для здешевлення вартості обідів 5-11 кл.  Надається  шефська допомога  фермерського  господарства „ Голден”.

     

                                                               Стан дитячого травматизму

     

    Одним із важливих питань навчально-виховного процесу закладу є забезпечення охорони життя і здоров’я учнів, попередження нещасних випадків. В школі розроблені  заходи щодо попередження дорожньо транспортного травматизму та інших нещасних випадків.

    З метою виконання цих заходів :

    • Забезпечено проведення інструктажів з техніки безпеки
    • Проводиться перевірка стану території школи.
    • Організовано чергування вчителів по школі і на пришкільній території;
    • Оформлено стенди з наочними матеріалами щодо попереджень всіх видів дитячого травматизму;
    • Своєчасно проводиться розслідування нещасних випадків за участю учнів школи.
    • Проводяться тижні  Безпеки руху.
    • Організовано роботу загону ЮІР .
    • Організовано вивчення правил дорожнього руху учнями школи та забезпечено викладання курсу  „ Основ здоров’я”.
    • Проводяться навчальні тренування з ЦЗ.
    • Приймаємо участь у Всеукраїнських акціях та рейдах з питань безпеки.
    • Проводяться консультації батьків щодо запобігання дитячого травматизму.

    Внаслідок систематичної попереджувальної роботи простежується незначна кількість нещасних випадків та травм

     

           Стан фізичного виховання

     

    Спортивно-масова та фізкультурно-оздоровча робота школи спрямована на виконання державної програми «Фізичне виховання – здоров’я нації», комплексних програм «Здоров’я через освіту», “За здоровий спосіб життя”. Відповідно до цього у закладі розроблено календар спортивно-масових заходів, до цієї роботи залучені органи учнівського самоврядування.

    Для занять фізкультурою та спортом в розпорядженні школярів стадіон з футбольним полем та  біговими доріжками, майданчики для баскетболу та волейболу, полоса перешкод для військового багатоборства, турніки. Спортивний зал школи обладнаний гімнастичними стінками, баскетбольними щитами, зйомною волейбольною сіткою.

    Спортивні команди школи приймають участь в районних змаганнях з футболу, волейболу, баскетболу, легкої атлетики, тенісу, шахмат, шашок.

    Уроки фізкультури в молодших та середніх класах проводяться молодим педагогом, який намагається використовувати ігрові форми, інноваційні методики.  Систематично проводяться спортивні свята та змагання. Зокрема, традиційними стало проведення Дня фізкультури і спорту, Дня туризму, першості школи з  футболу, волейболу, баскетболу, дартс, легкоатлетичного багатоборства, „ Козацькі забави”, „ Веселі старти”.

    Значною проблемою в організації фізкультурно-оздоровчої роботи є недостатнє забезпечення спортивним інвентарем. Поповнення матеріальної бази за рахунок батьківських та спонсорських коштів не може повністю забезпечити всі потреби для фізичного розвитку дітей.

     

                             Організація відпочинку та оздоровлення учнів,

                                                  педагогічних працівників

     

    Оздоровлення учнів та працівників школи здійснюється згідно із планом робот

    Copyright MyCorp © 2024
    Конструктор сайтів - uCoz